منتدى صيادين مصر

منتدى صيادين مصر (https://www.egyhunters.com/index.php)
-   بيع وشراء السلاح الحي و بنادق الخرطوش المرخصة (https://www.egyhunters.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   إمداد الشرطه (https://www.egyhunters.com/showthread.php?t=2954)

أشرف صبرى 04-10-2013 01:10 PM

إمداد الشرطه

امدادا الشرطه طريق مصر السويس امام بوابة الرحاب....
يتم كتابة طلب قبل 10 أيام و هما بيصدقوا عليه من مساعد أول الوزير ....
الطبنجات و البنادق الخرطوش كل حاجه بتصريحها....
التعامل مع ضباط القوات المسلحه و الشرطه و الهيئات القضائيه....
القوات المسلحه رتبة عقيد بالخدمه و عميد بالخدمه و لواء بالخدمه و المعاش....
الشرطه جميع الرتب بالخدمه و المعاش.....
العيارات الموجوده هى العيارات النادره و لكن فيه حاجات ف وسط العيارات النادره موديلها و حالتها ممتازه....
طبعاً لو رحت بكارت من مساعد أول الوزير هتلاقى انواع تانيه خالص مثل الزيج زاور و البراوننج و الهكلر و ... ف مكتب مدير الاداره و بنفس ثمن الحاجات الثانيه...الفرق ف توصية مساعد أول الوزير.....
الثمن 4050 جنيه للحى و الخرطوش....

احمد فوزي 04-10-2013 04:45 PM

رد: إمداد الشرطه

ده كلام صح جدا

Amr Moussa 04-10-2013 07:20 PM

طيب يا اشرف بيك اعتبر معايا الكارت وانا مش فى ولا وظيفه من دول ينفع اشترى

أشرف صبرى 04-10-2013 08:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr moussa (المشاركة 17859)

انتا بالذات من غير كارت يا باشا..........

bodygard 34 04-10-2013 09:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr moussa (المشاركة 17859)

على فكره سؤال مهم فعلا.. حد يعرف يجاوب؟؟؟

ايهاب رشدى 04-10-2013 10:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodygard 34 (المشاركة 17886)

البيع يقتصر على تلك الفئات فقط وغير ذلك بتصديق من وزير الداخليه :cool::cool::cool: وأى خدمه يا حاج

أشرف صبرى 04-10-2013 10:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodygard 34 (المشاركة 17886)

لازم تصديق من اللى باعله الماكروف

اشرف ابراهيم 04-10-2013 11:12 PM

السلام عليكم زملائى الافاضل

كنت فى الامداد منذ عشرة ايام وكان مدير مكتب وزير الاستثمار اسامة صالح بيصرف له مسدس وخرطوش وكان بيتشرط وبينقى ، الحمد لله على الحلوان وكنت استطيع ان احضر توصية من مساعد اول وزير ولكن فضلت قسمة الله لى ، اليوم تم صرف 2 طبنجة حلوام لضابط جيش واسطة وعميد شرطة فى الخدمة ، من يستطيع ان يسعى من الزملاء للحصول على مسدس من هناك فليفعل ، مساعد اول الوزير للشئون المالية ممكن يصدق بالتفويض كمان على الشراء للمدنيين ، يا باشا لو فى عدل يكون البيع بالمزاد للجميع لتحقيق افضل صالح للبلد ، بس انا كنت المتضرر الاول ، كله يهون علشان اصلاح البلد

تحياتى

bodygard 34 04-11-2013 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف ابراهيم (المشاركة 17897)
السلام عليكم زملائى الافاضل

كنت فى الامداد منذ عشرة ايام وكان مدير مكتب وزير الاستثمار اسامة صالح بيصرف له مسدس وخرطوش وكان بيتشرط وبينقى ، الحمد لله على الحلوان وكنت استطيع ان احضر توصية من مساعد اول وزير ولكن فضلت قسمة الله لى ، اليوم تم صرف 2 طبنجة حلوام لضابط جيش واسطة وعميد شرطة فى الخدمة ، من يستطيع ان يسعى من الزملاء للحصول على مسدس من هناك فليفعل ، مساعد اول الوزير للشئون المالية ممكن يصدق بالتفويض كمان على الشراء للمدنيين ، يا باشا لو فى عدل يكون البيع بالمزاد للجميع لتحقيق افضل صالح للبلد ، بس انا كنت المتضرر الاول ، كله يهون علشان اصلاح البلد

تحياتى

انا عندى المعلومه دى من زمان .. ان ممكن يبيعوا للمدنيين ..واعتقد ان قبل الثوره كان الامر عادى..بس كنت عاوز اتأكد..الموضوع مش قانون ولا لوائح..هى كده حسب الظروف ..حتى موضوع حظر البيع ..فى استثناءات

قناص الظلم 04-11-2013 04:38 AM

القوانين واللوائح كلام فقط ياحاج محمد اهم حاجه طبخه الكوسه بالحمام اللى هايجيبهولنا عمرو موسى انا وايهاب بك فى المشمش طبعا :);) ياترى لو جبت واسطه من المرشد ينفع ارخص واشترى من الامداد :confused: ارجو الاجابه لو كدا انضم للاخوان عالسريع عشان المصلحه

الساعة الآن 11:11 AM