منتدى صيادين مصر

منتدى صيادين مصر (https://www.egyhunters.com/index.php)
-   بيع وشراء السلاح الحي و بنادق الخرطوش المرخصة (https://www.egyhunters.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   مطلوب على وجه السرعه مسدس 6.35 او 7.65 (https://www.egyhunters.com/showthread.php?t=2779)

Amr Moussa 03-17-2013 11:27 PM

مطلوب على وجه السرعه مسدس 6.35 او 7.65

الساده الافاضل
بعد التحيه

مطلوب مسدس 6.35 او 7.65 لصديق المنتدى الجديد د سامح حلمى على وجه السرعه التصريح سينتهى خلال شهر من الان الميزانيه فى حدود 12000 جنيه الاتصال عن طريق الموضوع او بارسال رساله نصيه للدكتور سامح حلمى

برجاء الاهتمام يجب مساعده زميلنا الجديد وليس بغريب عليكم ذلك

اشكركم

احبكم فى الله

سامح حلمى 03-18-2013 12:10 AM

رد: مطلوب على وجه السرعه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr moussa (المشاركة 16288)
الساده الافاضل
بعد التحيه

مطلوب مسدس 6.35 او 7.65 لصديق المنتدى الجديد د سامح حلمى على وجه السرعه التصريح سينتهى خلال شهر من الان الميزانيه فى حدود 12000 جنيه الاتصال عن طريق الموضوع او بارسال رساله نصيه للدكتور سامح حلمى

برجاء الاهتمام يجب مساعده زميلنا الجديد وليس بغريب عليكم ذلك

اشكركم

احبكم فى الله

أنا شاكر جداً لاهتمامك يا عمرو بك و لو كل المنتدى فى ذوقك و أخلاقك يبقى اكبر مكسب ليا أنى تعرفت على المنتدى الرائع ده
أنا احب أضيف أنى قابل لجميع الاقتراحات و افضل العيارات الأصغر من ال 9 مم ( حتى لو كان 22 ) بس المهم يكون سعره معقول و تمنه فيه
;)

أشرف صبرى 03-18-2013 12:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح حلمى (المشاركة 16296)
أنا شاكر جداً لاهتمامك يا عمرو بك و لو كل المنتدى فى ذوقك و أخلاقك يبقى اكبر مكسب ليا أنى تعرفت على المنتدى الرائع ده
أنا احب أضيف أنى قابل لجميع الاقتراحات و افضل العيارات الأصغر من ال 9 مم ( حتى لو كان 22 ) بس المهم يكون سعره معقول و تمنه فيه
;)

شرفت المنتدى يا استاذ سامح...ان شاء الله هتلاقى كل المنتدى ف اخلاق و ذوق عمرو بك

سامح حلمى 03-18-2013 12:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشرف صبرى (المشاركة 16297)
شرفت المنتدى يا استاذ سامح...ان شاء الله هتلاقى كل المنتدى ف اخلاق و ذوق عمرو بك

الشرف كله ليا يا اشرف بك و على فكرة عمرو ادانى فكرة سريعة عن حضراتكم اكدت احساسى بمدى رقى المشاركين فى المنتدى والقائمين عليه و لنا مقابلة قريبة بإذن الله

قناص الظلم 03-18-2013 12:37 AM

فى مسدس سى زد 50 الفيزور معاه 150 طلقه عالجروب ياعمرو وانا ممكن اجيب نمره صاحبها بس هو من المحله ب25 الف عيار 7-65

قناص الظلم 03-18-2013 12:50 AM

ممكن نشوف حد يشترى بعض الطلقات او تتكلم مع صاحبها وتاخدها لوحدها عشان السعر يقف رخيص - الطلقات لوحدها عامله 10 الاف جنيه لان اخر سعر سمعته 70 جنيه :( للطلقه

Trigger 03-18-2013 04:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح حلمى (المشاركة 16296)
;)

ذوقك رفيع يا دوك :)
تحية خاصة لعشاق الطبنجات الربع العملية جدا

سامح حلمى 03-18-2013 07:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 16304)
ممكن نشوف حد يشترى بعض الطلقات او تتكلم مع صاحبها وتاخدها لوحدها عشان السعر يقف رخيص - الطلقات لوحدها عامله 10 الاف جنيه لان اخر سعر سمعته 70 جنيه :( للطلقه

يا سيادة المشرف العام، أنا موافق معاك لو العرض من غير الطلقات يبقى معقول لانى مش محتاج كل العدد الكبير ده ( ان شاء الله طبعا ما نحتاجش نضرب خالص غير للتدريب) و خصوصا بالسعر ده
السؤال المهم هل هو حل عملى و قانونى للبائع انه يبيع مسدس و يخلى معاه طلقاته ويبيعهم لوحدهم؟
و بعدين لو الطلقة بسبعين جنيه فعلا ده يبقى عيار غير عملى لانى بحب اضرب و كده لازم الواحد يقعد يحوش قبل كل طلعة :)
سؤال اخر سريع هو سعر الطلقات ال22 كم فى السوق دلوقتى؟
أنا شاكر جداً لاهتمامكم و حاسس اننا هنوصل لحاجة كويسة بإذن الله

سامح حلمى 03-18-2013 07:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger (المشاركة 16319)
ذوقك رفيع يا دوك :)
تحية خاصة لعشاق الطبنجات الربع العملية جدا

ده بس من ذوقك يا استاذ تريجر
و ارجو مساعدتك بخبرتك الكبيرة فى شراء طبنجة صغيرة و عملية من اللى أنا وانت بنحبهم
و بعد إذنك انا هاحاول أوضب طلعة من حدانا فى اكتوبر لمدينة نصر (اخر الدنيا بالنسبة لى) علشان نزور المحل العظيم اللى سمعته سابقاه

محمد كمال المحامي 03-18-2013 08:08 AM

اهلا بيك يا استاذ سامح

دا انت جاري في اكتوبر

نورت المنتدى يا باشا وربنا يوفقك وتلاقي طلبك

وان شاء الله هتلاقي الكل متعاون وهنحاول بكل وسيلة توفير سلاح لسيادتك

الساعة الآن 08:13 PM