قديم منذ /04-19-2013, 08:53 PM   #62

EGYPTIAN
مدير المنتدى

EGYPTIAN غير متواجد حالياً

تقييم المستوى : 11

افتراضي رد: دعوة ليوم تدريب فى نادى الرماية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح حلمى مشاهدة المشاركة
بيان رقم 1 من المجلس الاعلى للمنتدى
يا رجالة أنا رحت نادى الرماية يوم الخميس الصبح بدري قبل الشغل و سالت على امكانية تأجير ميدان للتدريب
قالولى روح اسأل فى قسم الاشتراكات والحسابات وهناك سالت قالولى تشرف وتنور اى يوم فى الاسبوع من الساعة 9 حتى الساعة 1 و نصف ما عدا الخميس و الجمعة و تجيب صورة البطاقة والرخصة والسلاح والذخيرة واضرب زى ما انت عايز و سالت ممكن نيجى يوم السبت قالولى تشرف و تنور
زيادة فى التأكيد قمت رحت الميدان علشان أتأكد ان كله تمام لقيت مدرب كبير بيدرب بعض الظباط على المسدس السريع فعرفته بنفسى وقلتله أنى عاوز أبقى أجى أتدرب و للأمانة الرجل كان فى منتهى الذوق و رحب بى ترحيب شديد و قعد يشرح لى المسدس السريع لانى كنت اول مرة أشوفه و سالته ينفع نيجى يوم السبت قاللى ان فيه تدريب كبير يوم السبت لان عندهم بطولة يوم الاثنين فنؤخر الحضور للساعة 11-12 علشان يكون التدريب قرب يخلص و يبقى فيه فرصة نتدرب كمدنيين ونصحني أقابل مدير النادى او مدير الميادين لكنى للأسف كنت مضطر أمشى الساعة عشرة و كانوا لسه ما وصلوش
و بعد ما قريت مداخلة إيهاب بك رشدى الفار لعب و كلمت ألمدرب اللى قابلته امبارح و قلت له إحنا مجموعة جايين يوم السبت للتدريب فرد على انه كان قصده ان لو واحد او أثنين ممكن لكن لو اكتر من كده مش أكيد و ابتدأ يقول لى كلام من نوعية " احتمال و مش أكيد و نحاول و نشوف و طب تعالوا و ربنا يسهل" و الصراحة حسيت ان الرجل بسبب ذوقه و أخلاقه مكسوف يقول لى ما تجيش
خلاصة الكلام: غالبا بكرة التدريب هيبقى صعب و مش أكيد و أنا أخلى مسئوليتى و اللى عايز يروح يبقى على مسئوليته الشخصية ولا يحق له الرجوع على الطرف الاول ( اللى هو انا) باى طلب للتعويض من طلقات و خلافه والخطوة الإيجابية ان إحنا نبتدى نوضب ليوم تانى و لعله خير ان إحنا نبقى مستعدين اكتر و تبقى فرصة لعدد اكبر للحضور
والله الموفق والمستعان

شكلي كدة رديت من غير ما اركز في البوست دية .... النهاردة الواحد دماغة مش معاة !!

خلاص نخليها يوم تاني و مافيش اي تعويض ... في بيتها يا معلم

تحياتي للجميع و ان شاء الله نتجمع عن قريب